مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-09اجتماعي

هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی است


هزار و 2 نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند که در سطح کشور، - استان و شهرستان حائز رتبه شده اند.

 معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: هزار و 2 نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد افشارنیا صبح پنجشنبه در مراسم تقدیر از مدیران مدارس همدل و 5 دانش آموز سمپاد در محل اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: این مدیران از شهرستان های مشهد، جغتای، خوشاب، تربت جام، خلیل آباد و سرخس بودند که ضمن تقدیر از آنها با اهدای لوح تقدیر، به منظور پشتیبانی و حمایت از مدیران مدارس همدل فعال که بیشترین مشارکت داشته اند، اقلام مورد نیاز مدرسه شامل 9 قلم کالا از جمله پرینتر، رایانه، یخچال، آب سردکن و ویدئو پروژکتور اهدا شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی افزود: هزار و 2 نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند که در سطح کشور، استان و شهرستان حائز رتبه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی است

هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی است