مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:262023-11-05ورزشي

شایعه ای در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد


همین چند روز پیش در استان شایع شده بود که روح الله شاهینی مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نایب رییسی هیئت فوتبال استان را پذیرفته است که صحت و سقم آن را پرسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه جای ایران طرفداران و هواداران پرشماری دارد که این هواداران در جای جای استان پراکنده اند.

از دیشموک و بهمیی گرفته تا گچساران و یاسوج هواداران و علاقمندان به فوتبال هیچگاه از این رشته پرطرفدار خسته نشده و همچنان علی رغم کمبودها و نداشته ها و سوء تدبیرها پای کار فوتبال هستند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد همه انتظار داشتند با حضور خداداد افشاریان در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گامی برای عبور از رکود فوتبال برداشته شود اما وضعیت همچنان به همان منوال و حتی نامطلوب تر است.

کاش خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد سری به ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج می زد تا بی تدبیری و سوءتدبیر را بهتر ببیند هر چند کار او تصدی گری نیست اما در تسهیل گری هم تقریباً اقدامی در حد صفر داشته است.

از اینها که بگذریم به برخی شایعات در فوتبال استان می رسیم همین چند روز پیش در استان شایع شده بود که روح الله شاهینی مدیرکل انتظامی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه ای در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

شایعه ای در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد