مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-11اجتماعي

دانش آموزان حامی آب باشند


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: دانش آموزان امروز به عنوان صاحبان جامعه فردا باید حامی آب باشند و برای تحقق این امر، باید اهمیت و روش مصرف بهینه آب را به آنان آموزش دهیم.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: دانش آموزان امروز به عنوان صاحبان جامعه فردا باید حامی آب باشند و برای تحقق این امر، باید اهمیت و روش مصرف بهینه آب را به آنان آموزش دهیم.

سید محمد مسافری، امروز(شنبه، 20 آبان) در آیین سالانه زنگ آب در سالن شهید عربیان، اظهار کرد: بهترین روش برای آموزش مدیریت مصرف آب، استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و کلاس درس است که خوشبختانه آموزش و پرورش همکاری بسیار خوبی برای برگزاری این جشنواره داشته اند.

وی افزود: آموزش مدیریت مصرف آب را نباید به زمان برگزاری جشنواره ها منحصر کرد و تلاش ما این است همکاری خود با شهرداری و آموزش پرورش را گسترش دهیم و امیدواریم سازمان های مردم نهاد نیز مشارکت کنند تا با کمک هم بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه آب را در منطقه نهادینه کنیم.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کاشان، تصریح کرد: زنگ آب بخشی از جشنواره ملی نخستین واژه، آب است که در پانزده سال گذشته، این جشنواره با هدف فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب در سراسر کشور برگزار می شود و مخاطب آن نیز دانش آموزان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان حامی آب باشند

دانش آموزان حامی آب باشند