مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:302023-10-26سياسي

عزت، اقتدار و اعتمادبه نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است


عزت اقتدار و اعتمادبه نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است، دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و درخشان و ماندگار است که باید تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدراله بابلی در رزمایش تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی(ع) سپاه شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: عزت اقتدار و اعتمادبه نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است، دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و درخشان و ماندگار است که باید تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شود.

وی افزود: رمز راهبردی جمهوری اسلامی اتحاد و همدلی و ایستادگی در مقابل استکبار است و رویکرد نیروهای نظامی ما یک رویکرد دفاعی برای بازدارندگی و استقرار امنیت پایدار است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: نیروهای نظامی ما با وحدت و همدلی تحت فرماندهی کل قوا با شجاعت و شهامت از کیان ایران اسلامی دفاع می کنند و با همین ویژگی ها و عزم راسخ و خودباوری است که از یک کشور وارده کننده تبدیل به یک کشور خودکفا شده ایم.

وی ادامه داد: ما پیشرفت های زیادی در حوزه های نظامی داشته ایم.

موشک های هوشمند تا پهبادهای رادار گریز همه و همه بیانگر قدرت نظامی ایران است.

وی گفت: دشمن بیکار نیست و در طول 45 سال که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد توطئه ها و دسیسه های زیادی در سال های گذشته داشته و تلاش دسیسه آمیز آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت، اقتدار و اعتمادبه نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است

عزت، اقتدار و اعتمادبه نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است