مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-26سياسي

در دومین روز سفر مخبر به قرقیزستان چه گذشت؟


معاون اول رییس جمهور روز گذشته برای شرکت در بیست و دومین اجلاس شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای به شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر کرد که در دومین روز این سفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به قرقیزستان، بیست و دومین اجلاس شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای صبح امروز در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار شد.

در این اجلاس که نخست وزیران و مقامات کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای حضور داشتند، پیرامون مسائل مختلف از جمله مسائل اقتصادی و تجاری و همکاری های چند جانبه بحث و گفت وگو شد.

مخبر: ایران برای ایجاد یک کریدور ترانزیتی فراگیر جهت اتصال اعضای شانگهای آمادگی دارد محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در ابتدای سخنانش در این اجلاس به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و اظهار داشت: این اجلاس در شرایطی برگزار می شود که مردم بی دفاع و به معنای واقعی مظلوم غزه، بدون آب و غذا، زیر شدیدترین حملات وحشیانه رژیمی غاصب به سر می برند.

  وی افزود: رژیم صهیونیستی با اقدامات غیرانسانی اخیر خود بر علیه مردم بیگناه غزه، ماهیت پلید و اهداف شوم خود را بصورت آشکار و علنی به نمایش جهانی گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین روز سفر مخبر به قرقیزستان چه گذشت؟

در دومین روز سفر مخبر به قرقیزستان چه گذشت؟