مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-05اقتصادي

لردگان و خانمیرزا 2 شهرستان با بیشترین تنش آبی در چهارمحال و بختیاری می باشند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه لردگان یکی از شهرستان های دارای تنش آبی استان است، گفت: شهرستان خانمیرزا با 34 روستا دومین شهرستان دارای تنش آبی در استان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی با اشاره اینکه لردگان یکی از شهرستان های دارای تنش آبی در چهارمحال و بختیاری است، گفت: آب شرب برخی از روستاهای این شهرستان به وسیله تانکر تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به منظور تامین آب شرب پایدار و با کیفیت در شهرستان لردگان اجرای طرح بزرگ انتقال آب از آتشگاه در دستور کار قرار گرفته که این خط انتقال دارای 43 کیلومتر طول، 25 مخزن، 6 ایستگاه پمپاژ و 105 کیلومتر شبکه توزیع است و با اعتباری بالغ بر 419 میلیارد تومان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا می شود که 53 روستا و شهر سردشت را تامین آب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان خانمیرزا با 34 روستا دومین شهرستان دارای تنش آبی در چهارمحال و بختیاری است، افزود: در این شهرستان نیز جهت تامین آب شرب پایدار اجرای 80 کیلومتر شبکه توزیع، 25 کیلومتر خط انتقال و احداث 6000 متر مکعب مخزن توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دستور قرار گرفت که این پروژه درحال حاضر حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لردگان و خانمیرزا 2 شهرستان با بیشترین تنش آبی در چهارمحال و بختیاری می باشند

لردگان و خانمیرزا 2 شهرستان با بیشترین تنش آبی در چهارمحال و بختیاری می باشند