مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-14سياسي

ارجاع بند مربوط به افزایش نرخ پروازهای خارجی به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به اخذ معادل 10 یورو از مسافران پروازهای خارجی برمی گشت را بار دیگر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به اخذ معادل 10 یورو از مسافران پروازهای خارجی برمی گشت را بار دیگر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند ت ماده 57 لایحه را بررسی و این بند را بار دیگر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در بند ت ماده 57 لایحه برنامه هفتم توسعه آمده بود که وزارت راه و شهرسازی با رعایت سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی مجاز است: 1.

به منظور افزایش کارایی و بهبود خدمت رسانی و ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه های دولت و منطقی سازی و چابک سازی، نسبت به واگذاری مدیریت فرودگاه های کشور از جمله فرودگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی به استثنای فرودگاه های متعلق به نیروهای مسلح با حفظ مالکیت دولت و نیز ارائه خدمات ناوبری هوایی و رعایت حقوق کارکنان به بخش خصوصی و عمومی و یا مشارکت های داخلی و خارجی با اولویت شرکت های هواپیمایی داخلی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بند مربوط به افزایش نرخ پروازهای خارجی به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه

ارجاع بند مربوط به افزایش نرخ پروازهای خارجی به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه