مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-15سياسي

تجلیل از هوشنگ جاوید در اختتامیه همایش ملی لالایی


اولین همایش ملی لالایی با عنوان «گهواره»، 27 آبان امسال در تماشاخانه مهر حوزه هنری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اولین فراخوان ملی لالایی با عنوان گهواره ، 27 آبان امسال در تماشاخانه مهر حوزه هنری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

فراخوان ملی لالایی با عنوان گهواره در واحد قصه و روایت حوزه هنری کودک و نوجوان با بیش از یک سال تحقیق و پژوهش به منظور پر کردن خلأ ارتباطی جامعه با قالب ادبی و تأثیرگذار لالایی برنامه ریزی و اجرایی شده است.

گهواره در نظر دارد تا با هدف دستیابی به راه حلی برای ایجاد ارتباط مؤثر با قالب لالایی و تأثیرگذاری لالایی بر جامعه، مفاهیمی از قبیل توصیف آینده روشن و آرمان شهر ، ترسیم زیبایی های جهان پس از ظهور ، امید و آرزو و رویای ایران قوی ، انتقال ارزش های دینی و ملی ، معرفی قهرمان های دینی، بومی و ملی و ترویج روحیه پهلوانی و رفتار قهرمانانه را از طریق این قالب و از سنین کودکی به بچه ها منتقل کند.

دبیرخانه این فراخوان 152 اثر در بخش های مختلف فراخوان اعم از بخش احیای تراث، سرایش موضوعی و بخش ویژه که لالایی مادران شهدا بود دریافت کرد و میزبان آثار هنرمندانی از 20 استان کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از هوشنگ جاوید در اختتامیه همایش ملی لالایی

تجلیل از هوشنگ جاوید در اختتامیه همایش ملی لالایی