مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-02سياسي

تقویت گردشگری فرهنگی مذهبی در سیستان و بلوچستان


مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان پیرامون تقویت گردشگری فرهنگی مذهبی بحث و تبادل نظر کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان پیرامون تقویت گردشگری فرهنگی مذهبی بحث و تبادل نظر کردند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان امروز پنجشنبه 11 آبان در دیدار با مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان از بحث و تبادل نظر پیرامون تقویت گردشگری مذهبی خبر داد و اظهار کرد: این نهاد مذهبی که مورد عنایت خاصه امام رضا علیه السلام و احترام همه مسلمان جهان است می تواند حلقه واسط خوبی برای تقویت گردشگری فرهنگی مذهبی باشد.

محمد هادی طهرانی مقدم افزود: این استان به دلیل همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان و عشق و علاقه ای که مردمان این دو کشور به ثامن الحجج و حضرت اباعبدالله(ع) دارند به مسیر عاشقی و دلدادگی شهرت پیدا کرده که خواهران و برادران ایمانی ما برای سفرهای زیارتی خود از این استان تردد می کنند و مراودات زیادی با مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گردشگری فرهنگی مذهبی در سیستان و بلوچستان

تقویت گردشگری فرهنگی مذهبی در سیستان و بلوچستان