مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-06سياسي

مسئولین در خصوص مطالبات مردمی پاسخگو باشند


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مسئولین باید در خصوص مطالبات عمومی و به حق مردم همواره پاسخگو و پیگیر باشند چون مردم مهمترین رکن اعتمادآفرین حاکمیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان فاروج اظهار کرد: مسؤولان باید در خصوص مطالبات عمومی و به حق مردم همواره پاسخگو و پیگیر باشند چون مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمترین رکن اعتمادآفرین حاکمیت هستند.

وی گفت: ممکن است در هر حوزه قضایی و به فراخور وضعیت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی، مطالباتی مطرح شود که به عنوان نگرانی و دغدغه اصلی آن منطقه به شمار می رود لذا پیگیری این قبیل مسائل تا حصول نتیجه مطلوب باید در اولویت مدیران قضایی باشد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: افزایش کمی و کیفی برخی جرائم از قبیل سرقت را در سطح کشوری و استانی، همچنان به عنوان یک نگرانی مهم دستگاه قضایی بود و تلاش در جهت پیشگیری و مقابله با این موارد را یک مطالبه جدی مردمی است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی برای اجرای سیاست های پیشگیرانه، نیاز به همکاری و همراهی دارد، بیان کرد: برخورد با جرائمی مانند سرقت و نیز مقابله با عوامل مخل نظم و امنیت و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین در خصوص مطالبات مردمی پاسخگو باشند

مسئولین در خصوص مطالبات مردمی پاسخگو باشند