مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:162023-11-04بين الملل

هراس صهیونیست ها از سفر به کشورهای خارجی


در پی تشدید حس نفرت از جنایات صهیونیست ها در سراسر جهان، دفتر نخست وزیری و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به صهیونیست ها هشدار دادند که از سفر به کشورهای خارجی تجدیدنظر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیست و نه روز از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه می گذرد که حدود 10 هزار نفر از جمله هزاران زن و کودک فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده اند و موج نفرت جامعه جهانی از این قساوت ها و حس نفرت از یهودیان حامی رژیم صهیونیستی به شدت رو افزایش است.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش کرد، رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) از اسراییلی ها خواست تا در خصوص سفرهای خود به خارج از فلسطین اشغالی تجدیدنظر کنند و در زمان خروج به سمت کشورهای خارجی نهایت احتیاط را پیشه کنند.

در بیانیه مشترک دفتر نخست وزیری و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با هشدار به صهیونیست ها درباره سفر به خارج تصریح شده بود که حملات مرگبار، مخالفت با صهیونیست ها و تحریک علیه صهیونیست ها به طور چشمگیری در بسیاری از کشورها افزایش یافته است.

روز دوشنبه هفته گذشته، رژیم صهیونیستی بالاترین سطح هشدار برای سفر به منطقه داغستان روسیه را صادر کرد زیرا صدها تن از مردم داغستان که اکثرشان را جوانان تشکیل می دادند، از ساختمان ترمینال یک فرودگاه وارد شده و به جستجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس صهیونیست ها از سفر به کشورهای خارجی

هراس صهیونیست ها از سفر به کشورهای خارجی