مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 23:252023-10-25اجتماعي

لایروبی و ساماندهی مناطق سیل زده خراسان شمالی در حال پیگیری است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: لایروبی و ساماندهی مناطق دچار خسارت و مناطق سیل زده استان، خصوصا جوادیه بجنورد توسط دستگاه های خدماتی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، غلامرضا شفیق مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: لایروبی و ساماندهی مناطق دچار خسارت و مناطق سیل زده جوادیه بجنورد توسط دستگاه های خدماتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طی سیل هفته گذشته به برخی از مناطق بجنورد، جاجرم و اسفراین خساراتی وارد شد، گفت: بیشترین خسارت در بجنورد در منطقه جوادیه بود که سبب آبگرفتگی برخی از منازل و تخریب یکی از خانه های قدیمی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه بلافاصله اقدامات لازم برای رفع مشکل در این منطقه آغاز شده است، افزود: با همکاری دستگاه ها از جمله آب منطقه ای و شهرداری بجنورد، مقرر شد نسبت به رفع سیل گیری منطقه جوادیه اقدام شود.

شفیق تصریح کرد: در شرایط کنونی و بدلیل بارندگی های اخیر، امکان عملیات رسوب برداری و لایروبی از کف مسیل تا خشک شدن نسبی آن وجود ندارد اما با استقرار دو دستگاه بیل مکانیکی، احداث و تقویت خاکریزهای حائل و مسدود نمودن محل های خروج سیلاب از مسیل در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی و ساماندهی مناطق سیل زده خراسان شمالی در حال پیگیری است

لایروبی و ساماندهی مناطق سیل زده خراسان شمالی در حال پیگیری است