مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-29سياسي

میراث فرهنگی شناسنامه تاریخی سیستان و بلوچستان است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:میراث فرهنگی شناسنامه تاریخی استان است و باید از آن ها استفاده فرهنگی و انقلابی داشته باشیم و برای حفظ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:میراث فرهنگی شناسنامه تاریخی استان است و باید از آن ها استفاده فرهنگی و انقلابی داشته باشیم و برای حفظ، احیاء و معرفی این پیشینه تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی شامگاه شنبه 6 آبان در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی استان گفت: فعالیت در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهم و از موارد تاثیرگذار در استان است و اداره کل میراث فرهنگی باید بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

امام جمعه زاهدان افزود: مصادیق متعددی از میراث فرهنگی در سطح سیستان و بلوچستان داریم که به نوعی شناسنامه استان ماست و می توانیم از آن ها استفاده فرهنگی و انقلابی داشته باشیم چرا که یک تاریخ در دل این میراث نهفته است و باید در حفظ، احیا و معرفی این پیشینه و تاریخ تلاش کنیم.

آیت الله محامی بیان کرد: گردشگری دارای ابعاد مختلف است که اقتصاد تنها یک عرصه از آن است و در سطح سیستان و بلوچستان از جاذبه های گردشگری خوبی برخوردار هستیم اما متاسفانه کمتر در این حوزه فعالیت شده و باید یک بسته به هم پیوسته با همکاری دستگاه های مختلف در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی شناسنامه تاریخی سیستان و بلوچستان است

میراث فرهنگی شناسنامه تاریخی سیستان و بلوچستان است