مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-12اقتصادي

طرح نهضت آسفالت در معابر شهر تاریخی خرانق


شهردار شهر تاریخی خرانق از ساماندهی و روکش آسفالت ورودی شهر پس از سه دهه خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت سایر معابر شهر نیز تا چند ماه آتی به سرانجام می رسد.

- ایسنا/یزد شهردار شهر تاریخی خرانق از ساماندهی و روکش آسفالت ورودی شهر پس از سه دهه خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت سایر معابر شهر نیز تا چند ماه آتی به سرانجام می رسد.

عبدالرسول یزدی در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: ساماندهی و همچنین زیرسازی و آسفالت معابر خرانق با هدف بازپیرایی سطح شهر در حال انجام است که در این راستا زیر سازی و آسفالت بلوار امام رضا(ع) به عنوان ورودی اصلی شهر به وسعت بیش از هفت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شد.

وی آسفالت معابر شهر را براساس برنامه ریزی و با هماهنگی شورای شهر خواند و گفت: تلاش می کنیم همه مناطق شهر از این خدمت بهره مند شوند چرا که اجرای این طرح می تواند به بهبود منظر عمومی و ارتقا کیفیت زندگی اهالی منطقه کمک شایانی کند.

شهردار با اشاره به این که آسفالت کوچه و معابر و ایمن سازی شبکه معابر مهم ترین موضوع شهر در حوزه عمران قلمداد می شود، گفت: طی ماه های اخیر اکثر کوچه ها و معابر این شهر آسفالت شده و عملیات زیرسازی مابقی کوچه های شهر نیز در حال انجام است و طی ماه آینده عملیات آسفالت آن ها به سرانجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت آسفالت در معابر شهر تاریخی خرانق

طرح نهضت آسفالت در معابر شهر تاریخی خرانق