مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-12اقتصادي

تلفیق امکانات و ظرفیت ها، راهی برای توسعه دیار کریمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی طبیب زاده در نشست تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس افزود: - رییس اتاق بازرگانی کرمان گفت: همه ظرفیت ها برای سرمایه گذاری و توسعه در استان وجود دارد، اما باید بتوان همه این امکانات را تلفیق و یک استان توسعه یافته در تراز بین المللی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی طبیب زاده در نشست تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس افزود: استان کرمان 7 میلیارد مترمکعب آب، 18 میلیارد کیلووات ساعت برق و حدود 40 میلیون تن ماده معدنی مصرف می کند و نیروی اشتغال زیاد، نهاد های کشاورزی و سایر موارد مهم  نیز دارد، اما تنها 4 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به خود اختصاص داده که به نظر می رسد این رقم با ظرفیت های استان تناسب ندارد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت های توسعه و زنجیره ارزش در حوزه های مختلف اقتصادی استان تکمیل شود، لیست بلندی از پروژه ها برای سرمایه گذاری در استان تعریف خواهد شد.

طبیب زاده در ادامه با اشاره به برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان (کرمان آیدکس) در اردیبهشت ماه سال آینده بیان کرد: مجموعه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق امکانات و ظرفیت ها، راهی برای توسعه دیار کریمان

تلفیق امکانات و ظرفیت ها، راهی برای توسعه دیار کریمان