مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-18پزشكي

تجهیز بیش از 110 بیمارستان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تجهیز بیش از 110 بیمارستان و مراکز جدیدالاحداث به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد و گفت: - با تاکید وزیر بهداشت مبنی بر ارتقای سطح خدمت رسانی به بیماران، تجهیز بخش های گسترده ای از بیمارستان های سراسر کشور انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سید حسین صفوی، در خصوص تجهیز مراکز درمانی سراسر کشور اظهار کرد: همواره خدمت رسانی به بیماران جزو رسالت های اساسی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بوده است.

وی افزود: در این راستا علاوه بر تجهیز بیمارستان های جدیدالاحداث معرفی شده توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، ما در حال تجهیز بخش های مراقبت های ویژه قلبی و تنفسی، درمانگاه ها، بلوک های زایمانی، اتاق های عمل بخش مراقبت های ویژه اطفال، تجهیز مراکز تصویربرداری، بخش های اورژانس، درمانگاه های تخصصی و کسری تجهیزات بیمارستان ها هستیم.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: با توجه به مفاد ماده 1 قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی به منظور توزیع متناسب امکانات بهداشتی و درمانی با تاکید بر رفع نیاز مناطق محروم و نیازمند و فراهم کردن تسهیلات لازم برای برخورداری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیش از 110 بیمارستان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت

تجهیز بیش از 110 بیمارستان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت