مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-04سياسي

دستور دادستان کل کشور برای تعیین تکلیف سریع اموال بلاتکلیف


دادستان های در سراسر کشور تعیین تکلیف سریع اموال بلاتکلیف را پیگیری کرده و سعی کنند هرچه سریعتر این اموال را ساماندهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، جلسه هفتگی شورای معاونین دادستانی کل کشور با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام موحدی آزاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دادستان کل کشور، ضمن محکومیت مجدد جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام 9هزار فلسطینی اظهار کرد: متاسفانه خباثت های رژیم جعلی اسراییل همچنان ادامه دارد و مجامع بین المللی با سکوت خود صرفا شاهد این جنایات هستند.

وی گفت: اکنون ملت مظلوم فلسطین در رنج و سختی زیادی به سر می برد و مورد ظلم رژیم منحوس اسراییل قرار گرفته است، اما پیروزی نهایی ملت مقاوم و مقتدر فلسطین قطعی است.

بنا به وعده الهی پیروزی نهایی برای مستضعفان و مظلومان عالم است.

دادستان کل کشور با اشاره به حمایت های همه جانبه آمریکا از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکا مسئول مستقیم قتل عام زنان وکودکان بی گناه فلسطینی است و با ارسال سلاح های نظامی و حمایت های سیاسی سعی دارد به حیات سیاسی این رژیم در حال مرگ تنفس مصنوعی بدهد؛ در حالی که تاریخ ثابت کرده هر کشور، دولت و رژیمی مورد حمایت آمریکا قرار گرفته سرنوشتش محکوم به شکست و نابودی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کل کشور برای تعیین تکلیف سریع اموال بلاتکلیف

دستور دادستان کل کشور برای تعیین تکلیف سریع اموال بلاتکلیف