مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 01:152023-11-11سياسي

این افراد گواهینامه طلایی رانندگی می گیرند + جزییات


سرهنگ احمد کرمی اسد رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اظهار کرد: پلیس با هدف اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طرح تشویق رنگبندی گواهینامه را به دولت پیشنهاد داد.

- جی پلاس؛ اقتصاد آنلاین نوشت: رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا با تشریح جزییات رنگ بندی گواهینامه های رانندگی ارائه شده به دولت گفت: در این طرح گواهینامه ها در سه رنگ سفید، نقره ای و طلایی با هدف ایجاد انگیزه در رعایت بیشتر قوانین رانندگی صادر خواهد شد.

سرهنگ احمد کرمی اسد اظهار کرد: پلیس با هدف اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طرح تشویق رنگبندی گواهینامه را به دولت پیشنهاد داد.

وی افزود: بر اساس ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، اقدامات پلیس صرفا جنبه تنبیهی داشت و امتیاز خاصی در اختیار رانندگان قانون مدار تعلق نمی گرفت که در صورت بررسی طرح ارائه شده نیروی انتظامی در مجلس شورای اسلامی و تصویب شورای نگهبان بسته های تشویقی در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به رنگ بندی گواهینامه ها در طرح ارائه شده به دولت گفت: کارت گواهینامه پایه به رنگ سفید است که به ازای هر روز امتناع از تخلف امتیاز به دارنده آن تعلق خواهد گرفت و پس از آن زمینه برای ارتقاء به کارت نقره ای فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد گواهینامه طلایی رانندگی می گیرند + جزییات

این افراد گواهینامه طلایی رانندگی می گیرند + جزییات