مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-29سياسي

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که هنر مدیران، تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است، اظهار کرد: در این مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال احمر آذربایجان شرقی شاهد خدمات افتخارآمیزی بوده ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است و ویژگی مدیر .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که هنر مدیران، تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است، اظهار کرد: در این مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال احمر آذربایجان شرقی شاهد خدمات افتخارآمیزی بوده ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است و ویژگی مدیر انقلابی نیز بن بست شکنی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، با بیان این که در جمعیت هلال احمر شاهد تغییر و تحولات اساسی بوده ایم، گفت: بروز و ظهور مدیریت جهادی با رفتن یک فرد و آمدن فرد دیگر و تغییر نام ها شکل نمی گیرد بلکه مدیریت جهادی، تغییرات اساسی را شامل می شود.

وی با اشاره به نقش باور به خدا داشتن، عزت نفس و باور به خود و باور به مردم در انجام کارهای بزرگ، خاطرنشان کرد: انقلاب امام خمینی(ره) و ایستادگی در برابر آمریکا موجب ریختن ترس ملت ها از قدرت های بزرگ شد و پیشرفت های 40 سال اخیر حاصل باور به مردم در سیره امامین انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است