مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-21اقتصادي

راه اندازی خط ریلی چابهار در سال آینده


وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی خط ریلی چابهار در سال آینده خبر داد و گفت: در خصوص سیاست های توسعه دریامحور اقدامات مناسبی در حال انجام است.

- وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی خط ریلی چابهار در سال آینده خبر داد و گفت: در خصوص سیاست های توسعه دریامحور اقدامات مناسبی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش در جمع بندی نشست مشترک معاونان هماهنگی، امور عمرانی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای رفع دغدغه زندگی افراد فاقد مسکن، گفت: در موضوع مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن فناوری ساخت، مصالح ساختمانی، نیروی کار متخصص و نیروی کار ماهر، همگی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخش از جمعیت کشور مستأجر هستند، تصریح کرد: همچنان سهم اجاره در سبد خانوار بالاست که باید تلاش کنیم تا با تولید و عرضه مسکن این سهم را در سبد خانوار کم کنیم.

اثر تولید مسکن در افزایش تولید ناخالص داخلی بالاست؛ بنابراین با مجموعه راهکارها باید تلاش کنیم تا با تولید و عرضه مسکن ضمن کمک به تامین مسکن مردم، به تعهد دولت جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط ریلی چابهار در سال آینده

راه اندازی خط ریلی چابهار در سال آینده