مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-18بين الملل

واشنگتن: جنگ غزه تنها با آزادی بازداشت شدگان متوقف می شود


نماینده ویژه آمریکا در امور بشردوستانه در خاورمیانه در سخنانی گفت که جنگ در غزه تنها درصورت آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه متوقف خواهد شد.

- نماینده ویژه آمریکا در امور بشردوستانه در خاورمیانه در سخنانی گفت که جنگ در غزه تنها درصورت آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه متوقف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید ساترفیلد، نماینده ویژه آمریکا در امور بشردوستانه در خاورمیانه در این باره گفت، آزادی تعداد زیادی از بازداشت شدگان (اسرای صهیونیست در نوار غزه) منجر به توقف موثر جنگ در غزه می شود.

طبق گزارش شبکه الجزیره، ساترفیلد افزود: افزایش کمک ها به غزه و توقف جنگ با آزادی بازداشت شدگان محقق خواهد شد.

وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ نسل کشی آن علیه غیرنظامیان ساکن غزه ادامه داد: ما آوارگی مردم غزه و کاهش مساحت نوار غزه را رد می کنیم و اشغال مجدد آن توسط اسراییل را نمی پذیریم.

نماینده آمریکا درحالی با آوارگی اهالی غزه مخالفت کرده است که واشنگتن از ابتدای تجاوزات به غزه از رژیم صهیونیستی برای کشتن کودکان و زنان بی گناه در نوار غزه حمایت تسلیحاتی و مالی کرده و اخیرا شاهدان محلی فاش کردند که نیروهای کماندوی آمریکا دوشادوش نظامیان تل آویو در نبرد زمینی در این باریکه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: جنگ غزه تنها با آزادی بازداشت شدگان متوقف می شود

واشنگتن: جنگ غزه تنها با آزادی بازداشت شدگان متوقف می شود