مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04بين الملل

موقعیت مکانی سایت زیرزمینی آمریکا برای آزمایش هسته ای لو رفت


به گزاشر گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پنجشنبه هفته گذشته، خروج مسکو از پیمان منع جامع آزمایش هسته ای را تایید کرد تا به نوعی از این حیث توازن بین روسیه و آمریکا برقرار شود و وزارت خارجه مسکو نیز .

- وزارت خارجه روسیه با افشاگری درباره آماده سازی آمریکا برای انجام آزمایش هسته ای در نوادا ، درباره ازسرگرفتن آزمایش های هسته ای همه جانبه، به واشنگتن هشدار داد.

به گزاشر گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پنجشنبه هفته گذشته، خروج مسکو از پیمان منع جامع آزمایش هسته ای را تایید کرد تا به نوعی از این حیث توازن بین روسیه و آمریکا برقرار شود و وزارت خارجه مسکو نیز با اشاره به این تصمیم پوتین، به واشنگتن درباره از سرگرفتن همه جانبه آزمایش های هسته ای هشدار داد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا باید درک کند که انجام آزمایش های همه جانبه که ظاهرا زیرساختی در نِوادا برای آن تدارک دیده شده است، ما را به واکنشی مشابه وادار خواهد کرد.

اداره امنیت ملی هسته ای آمریکا که زیرمجموعه وزارت انرژی این کشور است، ماه گذشته با هدف بهبود شناسایی موقعیت های مناسب آزمایش هسته ای ، در محلی واقع در شمال غرب لاس وگاس، یک انفجار ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت مکانی سایت زیرزمینی آمریکا برای آزمایش هسته ای لو رفت

موقعیت مکانی سایت زیرزمینی آمریکا برای آزمایش هسته ای لو رفت