مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-28اقتصادي

امسال مشعل گاز 62 روستا در آذربایجان غربی روشن شد


مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: نیمه اول امسال مشعل گاز 62 روستا در استان روشن شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: نیمه اول امسال مشعل گاز 62 روستا در استان روشن شد.

جمشید درستکار اظهار کرد: نیمه اول امسال، گاز 62 روستا، 35 مورد از صنایع با مجموع 700 کیلومتر شبکه گذاری و صرف 1670 میلیارد ریال به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به تداوم پروژه های گازرسانی روستایی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ما بر این است طی نیمه دوم سال جاری نیز 120 روستای دیگر استان را به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.

مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه 138 پروژه گازرسانی هم اکنون در استان اجرا می شود، افزود: این پروژه ها در مجموع 2473 کیلومتر طول شبکه دارند.

درستکار در ادامه به طراحی پروژه های جدید گازرسانی در استان اشاره کرد و گفت: طی نیمه اول امسال گاز 44 روستا و 69 مورد از صنایع با مجموع 335 کیلومتر شبکه توزیع و 40 کیلومتر خط تغذیه طراحی شده و فه پیمان سپاری خواهد رفت.

وی همچنین با اعلام اینکه طی نیمه نخست امسال 9 ایستگاه تقلیل فشار در استان نصب شد، اظهار کرد: 27 ایستگاه دیگر هم در دست اجراست که 14 مورد آن طی نیمه دوم سال جاری آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال مشعل گاز 62 روستا در آذربایجان غربی روشن شد

امسال مشعل گاز 62 روستا در آذربایجان غربی روشن شد