مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:152023-11-18بين الملل

سخنگوی سپاه: بمباران هنر نیست؛ هنر کاری بود که بچه های مقاومت کردند


بمباران هنر نیست؛ هنر کاری بود که بچه های مقاومت کردند و از آن دیواری که خودتان آن را تسخیرناپذیر نامیدید عبور کردند و اکنون هم 2 هزار نفر آنها منتظر شما هستند.

- سردار رمضان شریف : بمباران هنر نیست؛ هنر کاری بود که بچه های مقاومت کردند و از آن دیواری که خودتان آن را تسخیرناپذیر نامیدید عبور کردند و اکنون هم 2 هزار نفر آنها منتظر شما هستند.

سخنگوی سپاه گفت: موج اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و جنایات شان علیه کودکان و زنان فلسطینی آن چنان خشمی را در دنیا ایجاد کرده است که اندیشکده های آمریکایی در روزهای اخیر پیام های محکمی را برای حاکمان آمریکایی فرستادند و به آن ها گوشزد کرده اند که حمایت از این رژیم جنایت کار به منزله به باددادن همه امکانات آمریکا در منطقه غرب آسیا است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار رمضان شریف عصر امروز در تجمع پایانی راهپیمایی مردم قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اولین توقف صهیونیست ها احداث دیوار بلند اطراف خود بود اما این برای مردم فلسطین کافی نیست.

  وی اضافه کرد: مردم فلسطین خواستار آزادی سرزمین مادری خود و بیت المقدس هستند و امام بنیان گذار انقلاب اسلامی این وعده را دادند که رژیم صهیونیستی حتما از صفحه روزگار محو می شود و این تکلیف فرزندان اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: بمباران هنر نیست؛ هنر کاری بود که بچه های مقاومت کردند

سخنگوی سپاه: بمباران هنر نیست؛ هنر کاری بود که بچه های مقاومت کردند