مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-13اجتماعي

تنفس 11 روز هوای آلوده برای گروه های حساس طی آبان ماه


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد کیفیت هوای پایتخت در دومین ماه فصل پاییز گفت: از ابتدای آبان تا امروز (22 آبان) شاخص کیفیت هوای تهران، - مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد کیفیت هوای پایتخت در دومین ماه فصل پاییز گفت: از ابتدای آبان تا امروز (22 آبان) شاخص کیفیت هوای تهران، 11 روز در شرایط قابل قبول و 11 روز بالاتر از حد مجاز و در محدوده شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید محمدمهدی میرزایی قمی افزود: کیفیت هوای پایتخت در مدت مشابه سال گذشته، 16 روز در شرایط قابل قبول بود و شش روز فراتر از حد مجاز و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت این در حالیست که به جز ماه های شهریور و آبان، در سایر ماه های امسال، کیفیت هوای سال 1402 مطلوب تر از سال 1401 بوده است.

میرزایی قمی با بیان اینکه امروز، ششمین روز متوالی است که کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد، تصریح کرد: در تمام این روزها آلاینده شاخص ذرات معلق کوچک تر از 2.

5 میکرون و آلوده ترین روز، روز گذشته (21 آبان) با شاخص 114 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران مدیرعامل شرکت کیفیت هوای تهران با تأکید بر اینکه تداوم شرایط جوی پایدار و عدم وزش باد موثر در بیشتر روزهای ماه جاری، انباشت آلاینده ها را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنفس 11 روز هوای آلوده برای گروه های حساس طی آبان ماه

تنفس 11 روز هوای آلوده برای گروه های حساس طی آبان ماه