مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-05سياسي

کنسرت صداپیشه جناب خان در کانادا و استرالیا


گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی، فصل جدید تور کنسرت های بین المللی خود را در کانادا و استرالیا با یکی از نوازندگان جهانی ساز «دیجیریدو» برگزار خواهد کرد.

- گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی، فصل جدید تور کنسرت های بین المللی خود را در کانادا و استرالیا با یکی از نوازندگان جهانی ساز دیجیریدو برگزار خواهد کرد.

گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی که طی سال های اخیر علاوه برگزاری کنسرت های متعدد در تهران، در کشورهای مختلف به اجرای برنامه پرداخته، فصل جدید تور کنسرت های بین المللی خود را با یکی از نوازندگان مطرح و جهانی ساز دیجیریدو آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی، فصل جدید تور کنسرت های بین المللی خود را در کانادا و استرالیا با یکی از نوازندگان جهانی ساز دیجیریدو برگزار خواهد کرد.

در توضیحات تکمیلی این کنسرت ها آمده است:  اجرای متفاوت گروه لیان بوشهر در قالب تور موسیقایی این گروه از چندین اجرا در شهرهای مختلف کشور کانادا آغاز می شود و در استرالیا به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت صداپیشه جناب خان در کانادا و استرالیا

کنسرت صداپیشه جناب خان در کانادا و استرالیا