مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-14دانش

جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار می شود


مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل از برگزاری دهمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فاضل احدی امروز با بیان اینکه جشنواره جهادگران علم و فناوری هر سال برگزار شده و امسال 29 آبان ماه دهمین دوره آن برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره به منظور تجلیل از اندیشه ورزان و پژوهشگران برتر قشرهای بسیج اساتید، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی، صنعت، عمران، کشاورزی، فرهنگیان، دانش آموزان و زنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب برترین های این جشنواره طبق سنجه های پژوهشی در هر قشر ارزیابی می شوند، افزود: در این جشنواره فناور و غرفه برتر نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل با اشاره به اهداف این جشنواره تصریح کرد: جشنواره جهادگران با هدف جریان سازی علم و فناوری در جامعه و همچنین نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انگیزه در بین جوانان برگزار می شود.

احدی بیان کرد: نمایشگاه جانبی از محصولات فناورانه با همکاری دانشگاه های استان، پارک علم و فناوری استان اردبیل، مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی در کنار این جشنواره هر سال برگزار می شود و امسال نیز مقرر شد در 28 آبان این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار می شود

جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار می شود