مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-13سياسي

افتتاح اولین نمایشگاه بزرگ کتاب دانشگاه بیرجند


به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته فرهنگ عمومی استان نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان کتابی در انتظار توست، آن را پیدا کن با حضور رییس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسئولان دانشگاه در سالن امید دانشگاه افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته فرهنگ عمومی استان نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان "کتابی در انتظار توست، آن را پیدا کن" با حضور رییس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسئولان دانشگاه در سالن امید دانشگاه افتتاح شد.

احمد لامعی گیو گفت: کتاب در آموزه های دینی ما و در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی جایگاه شایسته و بزرگی دارد وبهترین، مطمئن ترین هم نشین انسان و تنها دوستی که به انسان خیانت نمی کند کتاب است.

محمود رمضانی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بابیان خیرمقدم به اساتید، دانشجویان و ناشرین گرانقدر حاضر در این نمایشگاه فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت و اظهار کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی در ستاد بزرگداشت هفته کتاب برنامه ریزی شده است.

علی ظهوری مدیر مشارکت های اداره کل کتابخانه خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی دانشجویان برای عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سطح کشور با مراجعه به هر یک از کتابخانه های سطح استان و ارائه کارت دانشجویی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین نمایشگاه بزرگ کتاب دانشگاه بیرجند

افتتاح اولین نمایشگاه بزرگ کتاب دانشگاه بیرجند