مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:212023-11-09فناوري

طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای ساوه با حضور وزیر بهره برداری شد


طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز در مراسمی با حضور، عیسی زارع پور  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار مرکزی و فرماندار ساوه و تنی چند از مسوولان استانی و محلی، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر ساوه با هدف دسترسی شهروندان به سرویس (ftth) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

 طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارهای ساوه  به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های زیرساختی این شهرستان به شمار می رود که امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در منزل یکی از فرهنگیان و نیز کسب و کارهای شهر ساوه به بررسی تست سرعت FTTH پرداخت.

فرماندار ساوه در این مراسم با اشاره به وجود 600 واحد تولیدی و صنعتی در ساوه از این شهرستان به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور  یاد کرد.

مهدی الیاسی افزود: این شهرستان دارای توانمندی های منحصر به فردی در تولید انواع محصولات باغی و زراعی است که شاخص آن نیز انار است.

وی یکی از ویژگی های ساوه را مهاجرپذیری این شهرستان به دلیل وجود واحد های تولیدی و صنعتی متعدد دانست و خاطر نشان کرد:  پذیرش مهاجر از اقصی نقاط کشور، نیازمند تقویت زیر ساخت های متعدد به ویژه در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای ساوه با حضور وزیر بهره برداری شد

طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای ساوه با حضور وزیر بهره برداری شد