مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-24بين الملل

رویترز: آمریکا از بیم حملات تلافی جویانه تدابیر امنیتی در منطقه را افزایش می دهد


مقامات آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که ایالات متحده پیرو افزایش نگرانی از حمله گروه های مقاومت منطقه، گام های جدیدی در راستای حفاظت از نیروهای خود در منطقه غرب آسیا برخواهد داشت و حتی در صورت لزوم خانواده نظامیان را تخلیه خواهد کرد.

- مقامات آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که ایالات متحده پیرو افزایش نگرانی از حمله گروه های مقاومت منطقه، گام های جدیدی در راستای حفاظت از نیروهای خود در منطقه غرب آسیا برخواهد داشت و حتی در صورت لزوم خانواده نظامیان را تخلیه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقامات ناشناس امروز (سه شنبه) عنوان کردند که این تدابیر شامل افزایش گشت زنی های نظامی، محدود کردن دسترسی به تاسیسات نظامی و افزایش جمع آوری اطلاعات از جمله از طریق پهپادها و عملیات های نظارتی می شود.

این مقامات همچنین گفته اند که واشنگتن به دنبال تقویت نظارت در برج های دیدبانی در تاسیسات نظامی، افزایش امنیت در محل دسترسی به این تاسیسات و افزایش عملیات ها برای مقابله با موشک ها، راکت ها و پهپادهای احتمالی است.

این در حالی است که این بسته جدید از تدابیر دفاعی پیشتر گزارش نشده بود.

مایکل کوریلا فرمانده سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه ای به خبرگزاری رویترز گفت: با افزایش حملات و تلاش های انجام گرفته در راستای حمله به اماکن نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: آمریکا از بیم حملات تلافی جویانه تدابیر امنیتی در منطقه را افزایش می دهد

رویترز: آمریکا از بیم حملات تلافی جویانه تدابیر امنیتی در منطقه را افزایش می دهد