مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 07:052023-11-15فرهنگي

دفتر خاطرات باباعلی باز شد


باباعلی روبه رویم می نشیند و دفترخاطراتش در پنجمین دهه زندگی خود را برایم باز می کند و من با شیرین ترین و تلخ ترین خاطرات یک کتابدار مواجه می شوم.

- خبرگزاری فارس شهرستان دشتستان_زینب رنج کش: به مناسبت هفته کتاب و روز کتابدار 24آبان ماه با یکی از قدیمی ترین کتابداران کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهربرازجان به گفتگو نشستیم و او برای معرفی خود ابتدا با لبخندی برلب گفت: زیبا باباعلی هستم کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان و متولد سال 1351، من هم هفته کتاب و کتابداری را به همه همکارانم در سراسر کشور بخصوص در استان بوشهر تبریک عرض می کنم.

 زیبا باباعلی در ابتدای پنجمین دهه زندگی خود است و تاکنون به غیر از شغل کتابداری شغل دیگری نداشته است البته او شغل و وظیفه اصلی خود را مادری عنوان کرد.

کتابدار کیست؟ زیبا باباعلی در مورد وظایف یک کتابدار این طور گفت: شغل کتابداری شامل سازماندهی منابع و کتاب ها به گونه ای که یافتن آن ها برای مراجعان آسان باشد، استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات در اموری مانند دسته بندی و طبقه بندی کتاب ها و ثبت اطلاعات و .

می شود، پاسخگویی به سوالات مراجعه کننده، به روز نگه داشتن منابع کتابخانه از طریق کتاب ها و مجلاتی که جدید منتشر می شود، استفاده از روش های نوین کتابداری، ارائه کتاب ها متناسب با گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر خاطرات باباعلی باز شد

دفتر خاطرات باباعلی باز شد