مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-04حوادث

شناسایی و دستگیری اعضای شبکه شاهدان دروغین در گلستان


با هوشیاری ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، پس از چند ماه کار اطلاعاتی و میدانی سرکرده های یک شبکه گسترده شاهدان دروغین در استان، شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، صبح امروز رییس کل دادگستری گلستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: اعضای این شبکه در قالب 6 باند در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا ، علی آبادکتول و خان ببین ، شاهدان دروغین را ساماندهی کرده بودند که با حضور در دادگاه ها و دادسراهای استان، در ازای دریافت پول،به نفع یکی از طرفین دعوی، شهادت دروغ می دادند.

حیدر آسیابی افزود: 12 سرکرده این 6 باند که با یکدیگر در ارتباط بودند، شناسایی و دستگیر شده اند و تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر اعضای این شبکه ادامه دارد.

وی درباره نحوه شناسایی این شبکه گفت: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان چند ماه پیش زمان رصد ورودی دادگستری گرگان به رفت و آمد چند نفر که به عنوان شاهد در دست کم 20 پرونده به عنوان شاهد حاضر  شده بودند، مشکوک شدند.

آسیابی افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی،  3 سرکرده آنان شناسایی و همه دستگیر شدند .

وی ادامه داد: سرنخ های به دست آمده در تحقیقات از این سه نفر ، کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان را به 5 باند دیگر از شاهدان دروغین در شهرهای گنبدکاووس،  علی آبادکتول ، خان بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری اعضای شبکه شاهدان دروغین در گلستان

شناسایی و دستگیری اعضای شبکه شاهدان دروغین در گلستان