مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-15سياسي

تحولات غزه موجب بیداری وجدان های خاموش شد


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی ریشه و مبانی قرآنی دارد، گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع، - به مردم است؛ همان طور که همه انبیاء الهی تکیه شان به مردم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، درباره اصول حاکم بر اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما تدابیر مهمی را در بیانات معظم له در عرصه دفاعی شاهد هستیم که ریشه و مبانی قرآنی دارد؛ بایستی این مبانی استخراج و دکترین و نظریات دفاعی معظم له تدوین می شد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، اولین اصل حاکم در اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعتماد و اتکا به وعده های الهی دانست و افزود: قرآن در موارد متعددی به وعده های الهی تأکید می کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که در این تردیدی نداشته باشید.

وی دومین اصل حاکم بر نظریه و اندیشه های دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی را آمادگی همه جانبه برای کیان دفاع از اسلام در ابعاد مختلف برشمرد و عنوان کرد: این آمادگی در همه ابعاد مورد تأکید اسلام بوده و در کلام الله مجید به آن اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات غزه موجب بیداری وجدان های خاموش شد

تحولات غزه موجب بیداری وجدان های خاموش شد