مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-13سياسي

حذف «سازمان اوج» در شبکه «افق»


«غم بزرگی است که بگویند شبکه وابسته به یک نهاد انقلابی، سازمان برنامه ساز همان نهاد را تحمل نکرد!» در شرایطی که سردبیر برنامه می گوید تصمیم شبکه افق بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدحسن نجمی در روزنامه اعتماد نوشت: یک انتقاد در صدا و سیما از یک برنامه صدا و سیما کافی بود تا عوامل برنامه عوض شوند.

اما منتقد در ظاهر فردی دارای نفوذ نبود که چنین تاثیری بتواند بگذارد؛ بلکه آنچه تاثیرگذار است طیفی بود که منصوره معصومی اصل آن را نمایندگی می کند؛ طیفی تندرو که اتفاقا تاثیرات قابل توجهی بر سیاست، اقتصاد و.

دارد.

حالا خبر رسیده برنامه ای که از شبکه افق پیرامون جنگ غزه با نام به افق فلسطین پخش می شده، همچنان ادامه می یابد اما با یک تیم دیگر؛ برخی دلیل از ریشه کندن این برنامه را نارضایتی و خشم همان طیف تاثیرگذار مخالف حضور چهره هایی با تفکراتی کمی متفاوت تر از تفکرات حاکمیت می دانند؛ به خصوص که شنیده شده از محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین برای حضور در این برنامه دعوت شده و بنا بوده چهارشنبه شب مهمان به افق فلسطین شود.

بنا بر روایت دیگری که برخی رسانه های دیگر منتشر کرده اند پس از دعوت از محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه قرار شد تا در برنامه شنبه شب، ظریف مهمان برنامه باشد اما روز جمعه برنامه لغو شد و شنبه شب نیز عوامل برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف «سازمان اوج» در شبکه «افق»

حذف «سازمان اوج» در شبکه «افق»