مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-20سياسي

نمایش دستاوردهای نظامی ایران در نمایشگاه راهیان پیشرفت بادرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز با اشاره به برپایی نمایشگاه راهیان پیشرفت در هفته بسیج در بادرود گفت: در غرفه های این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای نظامی ایران به خصوص در بخش پهپاد و جدیدترین دستاوردهای نظام در این حوزه به نمایش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، علیرضا شبانی زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، فرصتی برای گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب و دفاع مقدس است و بسیج به فرموده مقام معظم رهبری عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.

 وی افزود: بسیجی یعنی انسانی فداکار، دلیر، مهربان، دلسوز، پرکار، دانشمند و در یک کلام انسانی کامل مزین به اخلاق الهی و حضور مؤثر بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ و مراقبت از کیان جمهوری اسلامی، دشمنان این مرزوبوم را به ناامیدی کشانده است و گره گشای مشکلات در بخش های موردنیاز بوده است.

 شبانی زاده با بیان اینکه در هفته بسیج مجموعاً 350 برنامه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج در نطنز برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاوردهای نظامی ایران در نمایشگاه راهیان پیشرفت بادرود

نمایش دستاوردهای نظامی ایران در نمایشگاه راهیان پیشرفت بادرود