مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-25سياسي

تمرکز ویژه بر شیوه نامه موقت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست


معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: علی رغم اینکه در جهانی زندگی می کنیم که خانواده در بسیاری از کشورها فضای گرم خود را بعضا از دست داده است و در جوامع با انواع خانواده ها مواجه هستیم اما خانواده همچنان پایه اساسی رشد و بالندگی بچه هاست و شاید .

- معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: علی رغم اینکه در جهانی زندگی می کنیم که خانواده در بسیاری از کشورها فضای گرم خود را بعضا از دست داده است و در جوامع با انواع خانواده ها مواجه هستیم اما خانواده همچنان پایه اساسی رشد و بالندگی بچه هاست و شاید همین امر علت یکی از دلایلی است که در سازمان به دنبال فراهم کردن فضایی هستیم تا فرزندان به جای آن که در مراکز سکونت یابند، در خانواده ها ساکن شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان با موضوع مراقبت های جایگزین خانواده محور با همکاری مشترک سازمان بهزیستی کشور، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری و یونیسف در حال برگزاری است.

این کارگاه سه روزه از دوم تا چهارم آبان ماه جاری، در تهران و با حضور یکصد نفر از کارشناسان مسئول استان ها، در دو حوزه فرزندان در خانه و خانواده و فرزندخواندگی و کارشناسان ستادی با تمرکز ویژه بر شیوه نامه موقت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ویژه بر شیوه نامه موقت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست

تمرکز ویژه بر شیوه نامه موقت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست