مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-19بين الملل

رادیو فردا: تصور امنیت و بازدارندگی اسراییل فرو پاشیده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت رادیو فردا درباره این تحلیل خود نوشت: گروه افراطی حماس که مورد حمایت جمهوری اسلامی است و آمریکا و اتحادیه اروپا آن را یک سازمان تروریستی می دانند، - تصور بازدارندگی و برقراری امنیت پایدار توسط ارتش اسراییل فرو پاشیده و ترمیم شدن کامل آن نیز محل تردید است .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت رادیو فردا درباره این تحلیل خود نوشت: گروه افراطی حماس که مورد حمایت جمهوری اسلامی است و آمریکا و اتحادیه اروپا آن را یک سازمان تروریستی می دانند، از 15 مهر به اسراییل حمله کرد و از آن زمان جنگی در غزه جریان دارد که پیش بینی روند و آینده آن موضوع تحلیل های گوناگون است.

جنگ غزه وارد ششمین هفته شده و هنوز آینده این جنگ نامعلوم است.

هیچ یک از کشور های اسلامی جز محکومیت کلامی و اقدامات دیپلماتیک برای رساندن کمک های بشردوستانه به نوار غزه و فشار برای آتش بس دائم اقدامی انجام نداده اند و بعید است که به سمت تحریم اقتصادی اسراییل و استفاده از اهرم های فشار حرکت کنند.

در این میان، تنها جمهوری اسلامی، نیرو های اقماری خود را برای فشار به اسراییل فعال کرده است.

ایران با تشدید جنگ نیابتی و افزایش کنترل شده حملات حزب الله لبنان، شبه نظامیان شیعه عراقی و نظامیان وابسته به حوثی های یمن در تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فردا: تصور امنیت و بازدارندگی اسراییل فرو پاشیده است

رادیو فردا: تصور امنیت و بازدارندگی اسراییل فرو پاشیده است