مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-01اقتصادي

تسریع در واگذاری زمین به متقاضیان مسکن ملی ضروری است


استاندار آذربایجان غربی اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در روستاها و تسریع در واگذاری زمین به متقاضیان را ضروری دانست و گفت: این امر علاوه بر تثبیت جمعیت روستایی، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در روستاها و تسریع در واگذاری زمین به متقاضیان را ضروری دانست و گفت: این امر علاوه بر تثبیت جمعیت روستایی، به مهاجرت معکوس از حاشیه شهرها به روستاها را منجر می شود.

محمدصادق معتمدیان امروز 10 آبان در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی افزود: همه متقاضیان دارای شرایط از ظرفیت نهضت ملی مسکن به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان بهره مند شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین سیاست ها، تثبیت جمعیت روستایی با ارتقای شاخص های توسعه ای و رفاه روستاها بوده و طرح نهضت ملی مسکن به کمک این رویکرد آمده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روستاییان، قشر مولد جامعه هستند، افزود: با تثبیت جمعیت در روستاها، می توان زمینه تولید بیشتر را فراهم کرده و امکانات لازم برای این امر نیز مهیا شود.

معتمدیان همچنین یکی از مهمترین بخش های اجرای طرح نهضت ملی مسکن را موضوع آماده سازی زمین دانسته و اظهار داشت: از همه ظرفیت ها برای تسریع در آماده سازی استفاده کرده و زمین با امکانات لازم در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در واگذاری زمین به متقاضیان مسکن ملی ضروری است

تسریع در واگذاری زمین به متقاضیان مسکن ملی ضروری است