مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-12بين الملل

مجمع مجالس آسیایی خواهان انجام تحقیقات درباره جنایت های جنگی در نوار غزه شد


کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی با برگزاری نشستی در بغداد خواهان انجام تحقیقات درباره جنایت های جنگی در نوار غزه شد.

- کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی با برگزاری نشستی در بغداد خواهان انجام تحقیقات درباره جنایت های جنگی در نوار غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صحیفه العرب ، اعضای این نشست توافق کردند که تنها یک موضوع و آن هم حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل کشی ملت فلسطین را بررسی کنند.

کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی در پایان نشست با صدور بیانیه ای بر حق ملت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی، مقاومت مشروع آن تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس و حق بازگشت آوارگان فلسطینی تاکید کرد که از سال 1948 از فلسطین آواره شده اند.

کمیته دائمی امور سیاسی مجمع مجالس آسیایی در این بیانیه خواهان توقف فوری و بی قید و شرط تجاوزات رژیم صهیونیستی، لغو محاصره ظالمانه غزه و رساندن کمک ها به غزه شد.

حاضران در نشست بر لزوم تاسیس صندوق بازسازی شهرهایی که رژیم صهیونیستی ویران کرده، تاکید کردند و از جامعه جهانی خواستند، استانداردهای یکسانی در برخورد با مسائل مشابه تصویب کند و رژیم صهیونیستی را برای توقف فوری ابن جنگ و پایبندی به کنوانسیون های بین المللی انسانی تحت فشار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مجالس آسیایی خواهان انجام تحقیقات درباره جنایت های جنگی در نوار غزه شد

مجمع مجالس آسیایی خواهان انجام تحقیقات درباره جنایت های جنگی در نوار غزه شد