مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-11اجتماعي

ایمن سازی نرم افزاری 62 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن62 باب از مدارس حاشیه راه های حوزه تحت پوشش این اداره کل در طرح ایمن سازی نرم افزاری در 7 ماهه امسال خبرداد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن62 باب از مدارس حاشیه راه های حوزه تحت پوشش این اداره کل در طرح ایمن سازی نرم افزاری در 7 ماهه امسال خبرداد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد:با توجه به اینکه قرار گرفتن مدارس در کنار جاده ها سلامت عبور و مرور کودکان و دانش آموزان را تهدید می کند این اداره کل در زمینه ایمن سازی مدارس حساسیت ویژه ای دارد.

وی افزود: در بخش نرم افزاری آموزش مفاهیم ترافیک، اهدای تجهیزات ایمنی نظیر نوشت افزار، کیف حاوی پیام های ایمنی ترافیکی، کتاب های آموزشی، نوشت افزار با پیام های ایمنی و بازی های آموزشی همه ساله توسط این اداره کل اجرایی می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان ، هدف از اجرای این طرح را بالا بردن ضریب ایمنی عبور و مرور دانش آموزان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اولویت ها برای اجرای طرح های ایمن سازی مدارس بر اساس مواردی همچون میزان تردد در جاده، فاصله مدرسه از آن، تعداد دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی نرم افزاری 62 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان

ایمن سازی نرم افزاری 62 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان