مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-24اقتصادي

ماجرای یک موفقیت؛ دغدغه جوان دهه هفتادی برای ایجاد اشتغالزایی


علیرضا محمودی، جوان 26 ساله لاری با تاسیس شرکت دانش بنیان و فعالیت در پارک علم و فناوری استان فارس موفق به کارآفرینی و اشتغالزایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، جوانان نخبه و کارآفرین زیادی در کشورمان وجود دارند که با تلاش و پشتکار فراوان، برسی و نیاز سنجی در زمینه های مختلف به خصوص زمینه صنعت باعث تولید محصولات مورد نیاز می شوند.

  یکی از جوانان نخبه دهه هفتادی با نیاز سنجی صحیح توانسته محصولات و مکمل های دامی تولید کند و با نمونه های دیگر وارد رقابت بشود.

  او علاوه بر تولید یک محصول دانش بنیان موفق به اشتغالزایی شده و امیدوار است بتواند در آینده میزان اشتغالزایی بیشتری را در استان فارس فراهم کند.

  کارآفرین جوان ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: علیرضا محمودی، اصالتا لاری و متولد سال 1376، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آدرین رشد دایان هستم و در زمینه افزودنی های خوراک دام و طیور فعالیت میکنم.

    کارشناسی ارشد علوم دامی  او به مدارک و سوابق تحصیلی اش اشاره کرد و گفت: کارشناسی دانشگاه شیراز رشته مهندسی کشاورزی و علوم دامی خوانده ام و کارشناسی ارشد علوم دامی را نیز همانجا با رتبه یک گذراندم.

نیاز سنجی که به ایده و تولید ختم شد   کارافرین دهه هفتادی در خصوص ایده کار سخن گفت و بیان کرد: از سال 94 که کارشناسی بودم سعی کردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک موفقیت؛ دغدغه جوان دهه هفتادی برای ایجاد اشتغالزایی

ماجرای یک موفقیت؛ دغدغه جوان دهه هفتادی برای ایجاد اشتغالزایی