مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-07اقتصادي

میزان عرضه و تقاضای نان از ملاک های تعیین سهمیه آرد نانوایی ها در ابهر


معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: تعیین سهمیه آرد هر نانوایی براساس ارزیابی و رصدهای نظارتی عرضه و تقاضای نان صورت می گیرد.

- ایسنا/زنجان معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: تعیین سهمیه آرد هر نانوایی براساس ارزیابی و رصدهای نظارتی عرضه و تقاضای نان صورت می گیرد.

عباس امیرلو در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در سال جاری نهمین سهمیه ویژه آرد نیز به نانوایی ها اختصاص داده شد، عنوان کرد: کل سهیمه آرد اختصاص داده در طی سال جاری 198 تن است.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش ها در شهرستان بر این است که مردم هیچ مشکلی برای تهیه نان نداشته باشند، ادامه داد: در همین راستا و از محل صرفه جویی سامانه هوشمندسازی نانینو و پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کار گروه گندم، آرد و نان استان، مقدار 30 تن آرد به شهرستان اختصاص پیدا کرد.

این مسئول با بیان اینکه هرگونه تراکنش های غیرواقعی و غیرمتعارف دستگاه های کارتخوان هوشمند نانوایی ها از سوی دستگاه های نظارتی مورد رصد و پایش قرار می گیرد، گفت: در صورت ارتکاب رفتارهای خلاف قاعده از سوی نانوایان، دستگاه های نظارتی اقدام به برخورد قانونی با واحدهای متخلف خواهند کرد.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه نانینو، متذکر شد: شهروندان از طریق شماره گیری 124 سازمان صمت و 135 تعزیرات حکومتی می توانند در طرح نظارت عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان عرضه و تقاضای نان از ملاک های تعیین سهمیه آرد نانوایی ها در ابهر

میزان عرضه و تقاضای نان از ملاک های تعیین سهمیه آرد نانوایی ها در ابهر