مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-07اقتصادي

سامانه «منتاک» وضعیت پروژه ها و اعتبارات را رصد می کند


مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه گفت: سامانه منتاک ابتکار دولت مردمی برای نظارت دقیق بر روند پیشرفت پروژه ها در سراسر کشور و ابزاری برای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های مختلف است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه در نشست بررسی عملکرد دستگاه های جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، شهرداری و آبفا و شرکت توزیع نیروی برق در زمینه تکمیل و به روزرسانی سامانه منتاک؛ اظهار کرد: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان های کشور یا منتاک در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی سامانه منتاک را ابتکار دولت مردمی دانست و افزود: اطلاعات مختلف پیرامون آخرین وضعیت پروژه ها در سراسر کشور توسط دستگاه های اجرایی در این سامانه به شکل مداوم بارگذاری می شود .

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: با کمک این سامانه امکان بررسی و رصد آخرین وضعیت پروژه ها، نشست های کاری مرتبط، اعتبارات پروژه و .

در سطح استانی و ملی فراهم می شود امکان ارزیابی و میران پیشرفت آن ها میسر می شود.

وی تأکید بر ضرورت بارگذاری به موقع اطلاعات درخواستی در سامانه منتاک، گفت: عملکرد دستگاه های مختلف در این حوزه ملاکی برای ارزیابی مداوم عملکرد آن ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «منتاک» وضعیت پروژه ها و اعتبارات را رصد می کند

سامانه «منتاک» وضعیت پروژه ها و اعتبارات را رصد می کند