مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-11فرهنگي

دلیل حضور رضا کیانیان با میکروفون روی صحنه نمایش «پدر»


نمایش «پدر» یکی از آثاری است که این روزها روی صحنه تئاتر شهر اجرا می شود، نمایشی که در اتفاقی نامعتارف با وجود بازیگران توانمند از میکروفون برای رساندن صدای بازیگران به مخاطب استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس،شیوه ساخت سالن اصلی تئاتر شهر و طراحی آگوستیک این سالن باعث می شود تا بازیگران حرفه ای نیازی به استفاده از میکروفون برای ارتباط با مخاطب نداشته باشند اما آروند دشت آرای در طراحی پدر ، استفاده ای کاملا متفاوت از میکروفون برای ارتباط بهتر مخاطب با دیالوگ گویی بازیگرانش کرده است.

پدر یکی از آثار خوب روی صحنه تئاترشهر است، نمایشی که با کارگردانی آروند دشت آرای و با حضور رضا کیانیان، سعید چنگیزیان، مارین ون هولک، سوگل خلیق،شیدا خلیق و چندی دیگر از بازیگران تئاتری گروهی تماشاگر پسند را روی صحنه فرستاده است، همین اتفاق باعث شده تا برخی مخاطبان از وجود میکروفون برای بازیگران در سالن اصلی تئاترشهر آن هم با وجود بازیگرانی که توان بیان خوبی دارند، متعجب شوند.

دلیل این اتفاق را از کارگردان نمایش جویا شدیم، دشت آرای در این رابطه بیان کرد که به دلیل بازی های مینی مال و رئال در نمایش و به این دلیل که بازگیر به جهت شکل و نوع بازیگر ی ای که برایش انتخاب شده باید خیلی عادی و به شکل روزمره باهم صحبت کنند تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حضور رضا کیانیان با میکروفون روی صحنه نمایش «پدر»

دلیل حضور رضا کیانیان با میکروفون روی صحنه نمایش «پدر»