مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:012023-10-29اجتماعي

کسب مدال طلای المپیاد سواد رسانه ای توسط دانش آموز یزدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محسن سلمانی، تنها دانش آموز از استان یزد هست که مدال طلای این المپیاد را از آن خود کرد و طی مراسمی در مشهدالرضا (ع)، توسط وزیر آموزش و پرورش به وی اعطاء گردید.

هفتمین دوره المپیاد سواد رسانه ای ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به همت باشگاه دانش پژوهان جوان به عنوان نهاد رسمی اعتباربخش به المپیاد های علمی کشور و شبکه امید سیما برگزار شد.

المپیاد سواد رسانه ای در سه مرحله برگزار می شود که نخستین مرحله این رویداد سه شنبه چهار بهمن در قالب آزمونی تستی به صورت همزمان در سراسر کشور و در حوزه های منتخب برگزار شد.

براساس این گزارش برگزیدگان مرحله نخست در قالب آزمونی تشریحی در اردیبهشت 1402 در مرحله دوم المپیاد سواد رسانه ای به صورت حضوری به رقابت می پردازند.

در پایان نفرات برگزیده در قالب اردویی یک هفته ای در مرداد و شهریور 1402 در قالب مرحله سوم و نهایی المپیاد رقابت کرده و پس از سنجش توانمندی های هر شخص، مدال های طلا، نقره و برنز بین برگزیدگان توزیع خواهند شد.

تمام برگزیدگان مدال های طلا، نقره و برنز می توانند پس از پرکردن فرم مربوطه، به عضویت باشگاه امید درآمده و از برنامه های آموزشی، مهارت افزایی و فرصت های تولیدی این باشگاه برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال طلای المپیاد سواد رسانه ای توسط دانش آموز یزدی

کسب مدال طلای المپیاد سواد رسانه ای توسط دانش آموز یزدی