مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-25اقتصادي

اختصاص 3 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه های نیمه تمام آبی در کردستان


در سفر پیش روی رییس جمهور 300 میلیارد تومان از محل این سفر برای آبفا در نظر گرفته شده که با این اعتبار پروژه های نیمه تمام تکمیل می شود.

- محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طبق قانون وظیفه شرکت های آبفا استانی، توزیع آب شرب بهداشتی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب است از زمان تأسیس شرکت های آب و فاضلاب تاکنون بویژه در دولت سیزدهم توانسته ایم اقدامات شایسته ای انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند راه زیادی برای رسیدن به شرایط ایده آل پیشرو داریم، اما تلاش ما نهایت خدمات رسانی به مردم استان است.

وی گفت: یک هزار و250 میلیارد تومان اعتبار در طول 2 سال دولت عملکرد دوساله آبفا کردستان در دولت سیزدهم اختصاص یافته آبفا در این دوساله بوده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر این 850 میلیارد تومان برای خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و 630 میلیارد تومان به ارزش روزهزینه ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب سنندج بوده و در مجموع در این دولت 2 هزار730 میلیارد تومان در حوزه آب هزینه شده که جهش خوبی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در بخش دیگری از این گفتگو پیرامون کیفیت آب شرب در استان هم گفت: حفظ و ارتقای کیفیت آب خط قرمز شرکت آبفای کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه های نیمه تمام آبی در کردستان

اختصاص 3 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه های نیمه تمام آبی در کردستان