مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-01سياسي

مطالبه ای که دهه فجر محقق می شود


«شیخ عبدالله راشد» یکی از عالمان بزرگوار اسلام که در کمال سلامت، طریق معرفت نفس را طی کرده و در زمره ملازمان حضرت مهدی (عج) قرار گرفته و صاحب کرامت بسیاری بوده است.

- ایسنا/همدان شیخ عبدالله راشد یکی از عالمان بزرگوار اسلام که در کمال سلامت، طریق معرفت نفس را طی کرده و در زمره ملازمان حضرت مهدی (عج) قرار گرفته و صاحب کرامت بسیاری بوده است.

این عالم ربانی پس از عمری خدمت به شریعت و ترویج فرهنگ تشیع و تربیت شاگردانی شایسته در سنه 832 (ه ق)چشم از جهان فروبست که اکنون مزار مطهر او، مطاف اهل دل و ملجأ حاجتمندان و افتخاری برای شهرستان اسدآباد است.

این جملاتی نوشته شده بر روی تابلویی سبز رنگ بر سر مزار مطهر عالم ربانی شیخ عبدالله راشد در پارک شهید رجایی شهر اسدآباد است که در همان نگاه اول چسم هر رهگذری را به خود جلب می کند.

عبدالله راشد از جمله بزرگانی است که محضر مقدس امام زمان مشرف شده است و حکایت آن را بزرگانی چون شیخ صدوق در کمال الدین، علامه مجلسی در بحارالانوار،علامه بحرانی در مدینه المعاجز و شیخ عباس قمی در منتهی الامال نقل کرده است.

حضرت امام خمینی(ره) نیز در رابطه با این عالم ربانی بزرگ فرموده اند در شهر اسدآباد عالم ربانی عبدالله راشد مدفون است که خاک پایش مطاف اهل دل و ملجاء حاجتمندان و افتخاری برای شهر اسداباد است و سه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه ای که دهه فجر محقق می شود

مطالبه ای که دهه فجر محقق می شود