مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:312023-10-25اقتصادي

صنعت سازگار با محیط زیست سیاست اصلی استان اردبیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان سومین سفر شهرستانی استاندار اردبیل به شهرستان نمین، اظهار کرد: صنعت یکی از حوزه های مهم و تاثیر گذار در توسعه اقتصادی استان اردبیل است و شهرستان نمین یکی از قطب های مهم صنعتی استان محسوب می شود.

وی افزود: محیط زیست و منابع طبیعی مهم ترین ظرفیت استان اردبیل محسوب می شود و این ظرفیت را باید به شکل کامل و ویژه برای آیندگان حفظ کرد و بر این اساس، سیاست اصلی استان در حوزه صنعت، صنعت پاک و سازگاری کلیه طرح ها صنعتی با محیط زیست است.

استاندار اردبیل گفت: دغدغه اصلی در سطح استان اردبیل، تکمیل و گسترش زیرساخت های در کلیه حوزه ها است، در طی دو سال اخیر 2 هزار میلیارد ریال اعتبار به راه های روستایی شهرستان نمین تزریق شده است و تکمیل راه های مواصلاتی نمین-عنبران و تقاطع همسطح نمین در دستور کار بوده است.

عاملی تصریح کرد: سد عنبران با ظرفیت یک میلیون متر مکعب در سال جاری آبگیری شد که در تابستان امسال مردم عزیز منطقه به خصوص کشاورزان در حوزه مهم و حیاتی آب با مشکلی روبرو نبودند و با افزایش تراز آبگیری، خدمت رسانی بیشتری انجام خواهد شد و با بهره برداری طرح ، ظرفیت آبرسانی به نمین، عنبران و روستاهای شهرستان نمین به دو برابر افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت سازگار با محیط زیست سیاست اصلی استان اردبیل است

صنعت سازگار با محیط زیست سیاست اصلی استان اردبیل است