مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-04حوادث

حادثه آتش سوزی لنگرود و چرا های بی جواب!


نماینده مردم ری، تهران و تجریش در شورای اسلامی شهر تهران گفت: آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود، حادثه دلخراش دیگری است که تاثر برانگیز و تاسف بر انگیز بود چرا که با رعایت حداقل نکات ایمنی می توانست از بروز چنین حادثه ای جلوگیری به عمل آید.

- احمد صادقی نماینده مردم شریف ری، تهران و تجریش در شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود، حادثه دلخراش دیگری است که تاثر برانگیز و تاسف بر انگیز بود چرا که با رعایت حداقل  نکات ایمنی می توانست از بروز چنین حادثه ای جلوگیری به عمل آید.

  وی ادامه داد: کمپ ترک اعتیادی که قبلا مدرسه بوده ، بیش از ظرفیت در آنجا مدد جو نگاه داشته شده ، ساختمان قدیمی بوده، بخاری در جوار پرده قرار داشته و آتش گرفتن بخاری، سرایت به پرده ها و جانباختن بیش از 30 نفر .

  صادقی گفت: وقتی به حوادث انسان سازی که در چند وقت اخیر در کشورمان رخ داده نگاهی بیاندازیم می بینیم که در همه این موارد الزامات و مقررات اولیه که می بایست رعایت می شده، نادیده گرفته شده و پس از هر حادثه هم هشدار های کارشناسان تیتر یک اخبار بوده اما چند صباحی کوتاه به فراموشی سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آتش سوزی لنگرود و چرا های بی جواب!

حادثه آتش سوزی لنگرود و چرا های بی جواب!