مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-17اجتماعي

آبگرفتگی در اهواز فقط با چند دقیقه بارندگی تکرار شد/ وعده های مسئولین چه شدند؟


اگر باد و باران نباشد این آلودگیِ هوا است که سهم مردم از زندگی را مختل می کند و اگر باران ببارد آبگرفتگی خیابان ها، این قصه این روزهای خوزستان و اهواز شده است، - ؛ علیرغم وعده های پیاپی دولت برای رفع مشکل آبگرفتگی خیابان های اهواز، مردم این شهر همچنان شاهد آبگرفتگی هستند.

اگر باد و باران نباشد این آلودگیِ هوا است که سهم مردم از زندگی را مختل می کند و اگر باران ببارد آبگرفتگی خیابان ها، این قصه این روزهای خوزستان و اهواز شده است، آن ها تمام طول هفته هشدار آلودگی هوا داشتند و دیروز که چند دقیقه باران آمد تا آلودگی هوا را از بین ببرد آبگرفتگی در خیابان های شهر جاری شد، طوری که محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل آبفای خوزستان، با بیان این که این بارش 20 میلیمتر بوده است وعده داد که با با فعال شدن پمپ ها مشکل آبگرفتگی را برطرف می کند.

کاسبان آبگرفتگی اهواز حالا کجا هستید؟ این بارش 20 میلیمتری در اهواز که سبب آبگرفتگی معابر شد واکنش هایی هم دربر داشت، کیوان ساعدی، فعال سیاسی اجتماعی در اهواز درباره این آبگرفتگی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: تنها چند میلی متر بارش دوباره باعث آبگرفتگی در چندین نقطه از شهر اهواز شد.

تکلیف شهرداری بی کفایت و پر مدعای اهواز و حامیان محدودش روشن است، اما سوال اینجاست آن هایی که زمانی فریاد اولویت او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی در اهواز فقط با چند دقیقه بارندگی تکرار شد/ وعده های مسئولین چه شدند؟

آبگرفتگی در اهواز فقط با چند دقیقه بارندگی تکرار شد/ وعده های مسئولین چه شدند؟